En härlig natt!

Igår blev det utgång för hela slanten! Efter lite strul med förfest hamnade vi hemma hos Anna och spelade lite kort. Sedan drog vi oss mot bussen. Där mötte vi massa småfjortisar som trackade våran skola. Så vi var ju tvugna att tracka tillbaka lite, haha. Efter en tur in på statoils toalett, drog vi bort till Otten!'

Där dansade vi oss svettiga i flera timmar, och drack drinkar som om det var vatten. Men kul var det, det kan jag lova! Min röst var alldeles borta efter att jag och alexandra hade skrålat med i låtarna på uteserveringen, haha! Men vad gör man inte för att ha kul!

Efter en otroligt rolig kväll, lite för närgångna killar som inte fattade när man dansade iväg, en full David och en biltur med mormor, stupade jag i säng och sov till halv tolv!

Nu ska jag snart iväg en sväng och sen blir det att hitta på nått med min älskade Malin<3

Kommentarer
Postat av: Malin

Weeii, vi lyckas alltid få det kul i alla fall, det tycker jag vi ska vara stolta över :D Och idag ska vi (som alltid) också ha kuuuul :D:D pusss

2009-08-29 @ 13:26:13
URL: http://weeiihoouu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0