En dag på stan

Träffade Mathilda nere på stan förut, och vi kollade runt lite i några affärer. Sen åt vi tacotallrik på Cupolen och satt och pratade massor. Vi planerade lite inför våran Ullaredresa. Nu är det ju bara 12 dagar kvar tills vi åker. Vi hade ju tänk vara lite fler, men nu blir det hon och jag i egen bil. Jag gissar redan nu att det kommer bli kul! Det är sällan hon och jag har tråkigt, hehe.

När jag kom hem hamnade jag i soffan efter att mami hade tvingat mej att prova massa byxor. Slötittade lite på hästhoppning, och bara därför började jag längta efter att ha häst och kunna tävla igen! Meeeen, allt har ju en baksida, och så länge jag inte hittar en rik kille eller vinner på lotto, så får jag nog nöja mej med att hjälpa Mathilda någon gång ibland.

Nu sitter jag här och lyssnar på musik och har ingenting att göra. Ikväll blir det Sagan om konungens återkomst. Gissa vem som kommer vara sjukt trött imorn?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0