Det enda jag vill

Det enda jag vill, är att få krypa in i din famn igen,
och känna värmen från dina andetag.
Jag vill känna dina händer runt mej,
så jag kan känna mej trygg.
Höra alla vackra ord som du viskade i mitt öra,
så jag visste vad jag betydde för dej.

Det enda jag vill, är att få finnas där för dej,
så att du vet att någon alltid är där.
Jag vill få dej att känna dej som du gjorde då,
när vi var som lyckligast.
Jag vill säga allt jag sa då,
så att du förstår att du fortfarande betyder.

Det enda jag vill, är att våga berätta,
vad jag känner för dej.
Men jag är rädd för svaren.
Om du bara vill lita på mej,
lovar jag att aldrig svika det förtroendet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0