090826

Idag på psykologilaktionen i skolan gjorde vi minnestest, samt testade vårt korttidsminne. Lite scary var det allt, men riktigt kul egentligen. Jag tror absolut att jag kommer gilla den här kursen, till skillnad från Calle, haha. Han verkar inte så inne på det psykologiska tyvärr.

Efter skolan gick jag ner på stan med Daniella. Inhandlade tre par örhängen som faktiskt va riktigt fina. Enkla men söta. Precis vad jag gillar. Sen blev det såklart fika på Waynes som vanligt. Det finns inget som kan slå det, så är det bara!

Nu ikväll lär jag väl hamna i soffan och glo på ett par avsnitt av One Tree Hill som vanligt, hehe.
Vad ska ni göra?

Kommentarer
Postat av: M

Jag ska se den nya serien True blood som börjar ikväll som Twilight är inspirerad av, weeiihoouu :D förövrigt planerar jag att bli frisk :P

2009-08-26 @ 21:11:12
URL: http://weeiihoouu.blogg.se/
Postat av: Céline

Jag tror bestämt att jag och Calle har någonting gemensamt när det gäller psykologi xD

2009-08-27 @ 13:39:18
URL: http://celinsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0