090823

Vaknade tjugo över fyra inatt av att mobilen ringde. Jag fick för mej att det var väckarklockan och sprang upp som en galning för jag trodd att jag hade försovit mej. Sen tittar jag på klockan. 04.21! Lite tidigt kanske?!
Då inser jag att det inte var väckarklockan utan att någon faktiskt hade ringt mej. Det var från Malins mobil, men har i efterhand fått veta att det var Oscar. Så Oscar, om du läser det här, jag kommer snällt men plågsamt vrida nacken av dej imorn i skolan för att du förstörde min skönhetssömn, haha!

När klockan ringde (på riktigt) kvart i åtta var det svårt att gå upp men jag lyckades till slut, och tog mej både till och från jobbet utan problem. Fick till och med åka lite fyrhjuling med Jonas! Yeay, jag är lycklig!





Varje gång jag ser någon annan
skriva ditt namn och ett hjärta
knyter det sig i magen på mej.
Jag hatar det här.
Orkar inte mer.
Önskar bara att det kunde bli bra igen. Fan!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahahah lite kul var det faktiskt ;D

2009-08-23 @ 19:58:22
URL: http://weeiihoouu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0