090822

Är hemma igen efter en lång dag på jobbet. Jag är sjukt trött, och har nästan somnat flera gånger idag, vilket inte varit så kul. jag har bara längtat hem till sängen!
När jag väl kom in till stan med bussen så var det 38 minuter tills 117 skulle komma. Men jag kände verkligen inte för att börja gå hem, med tanke på hur trött jag var. Så där satt jag.
Nu är jag i alla fall hemma, och ska strax laga lite mat. Är vrålhungrig!
Ikväll blir det lite mys (ensam) i soffan, med naturgodis och muffins och en bra film!

Vad har ni gjort idag?

Kommentarer
Postat av: Céline

hehe jaadu min lördag har också tillbringats på Kolmården ;)

2009-08-22 @ 21:27:38
URL: http://celinsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0