090821

Först och främst vill jag säga grattis till Daniella som fyller arton idag! Hoppas hon får en bra dag och en god smörgåstårta, hihi! Vi får se till att fira henne ordentligt när hon inte har gips längre, haha!

Förutom att det är Daniellas fördelsedag, så har dagen varit rätt händelselös. Har i och för sig fixat så att jag och Malin får läsa samhäll B, vilket innebär två extra lektioner i veckan. Jag vet att jag antagligen kommer vara halvdöd när året är slut, men det är en riktigt bra kurs, så vi får försöka stå ut. Men det ska nog gå bra!

Är ensam hemma ikväll igen. Mami har ju rymt till Oxelösund, så jag får klara mej själv. Det är egentligen inga problem, men det är lite segt att sitta ensam en fredagkväll. Måste dessutom gå ner och handla så jag har ju inte precis den ultimata fredagen. Men men, det är sånt man får ta!

Vad ska ni göra ikväll?



Tänka lägga in en dagens när jag ändå skriver!



Jeans från CheapMonday
Ett svart och ett vitt linne med brottarrygg från Gina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0