090820

Nu har det varit lite tyst här på bloggfronten för mej. Det beror nog på att det har varit lite mycket med skolstart och bland annat en väldigt trevlig campusfest på Otten. Men i alla fall.

Nu är skolan igång igen, och idag var första dagen med riktiga lektioner. Vi har en riktigt läskig lärare i text, men det ordnar sig nog. Jag kan ju säga att det inte blev någon mjukstart i den kursen i alla fall. Nejdå, arbete direkt från början, haha. Men det var rätt okej ändå.

Efter skolan gick vi och ät på Paus, och sedan gick jag, Malin och Daniella vidare på stan ett tag. Eftermiddagen spenderades i min soffa med Daniella och lite fika, och så har jag även varit duktig och handlat och lagat mat med mamma. Kvällen ska jag ägna åt att fortsätta lata mej, och göra mest ingenting. Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0