090817

Förlåt för riktigt dålig uppdatering idag. Men jag har varit helt slut! Jag gick och la mej till slut i alla fall sen, och sov till kvart över ett ungefär. Men dagen var redan förstörd. Jag har gått runt som i en dimma hela dagen, och bara önskat att det ska bli kväll. Fast ändå inte. För imorn börjar skolan igen! Herregud. Det är ju inte klokt vad tiden går fort. Det känns som om det var igår vi slutade skolan för sommaren. Men men. Jag får trösta mej med att det är sista året! YEAY! (Fast lite ångest på det också, haha).

Nu ska jag gå och lägga mej. Hoppas på att få sova ordentligt inatt, annars startar jag skolåret med en zombielook.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0