090816

Jag kom ju inte i säng förrän runt tre inatt, och sedan låg jag och läste en bra bok som jag har lånat av Malin, tills klockan blev fyra. Så det där med att vända på dygnet gick ju inte sådär jättebra. Sov till kvart i ett idag. Så imorn när jag ska upp klockan sex för att häng med min syster på tåget till skolan, så kommer jag vara död. Och jag skämtar verkligen inte! Men jag överlever väl det med, haha.

Dagen har varit en typisk söndag egentligen. Jag tog ett långt bad istället för en dusch, eftersom jag måste utnyttja badkaret, haha. Sedan har jag mest legat och läst hela dagen, och sedan blev det lite familjemiddag i form av tacos. Det är nog första gången jag ätit tacos en söndag tror jag.
Ikväll blir det väl att glo på tv som vanligt. Lite tråkigt kanske, men det finns inte så mycket annat att göra om jag ska vara ärlig. Jag gissar att jag kommer sitta i soffan med en mugg te och bara mysa. Vilket egentligen inte är helt fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0