090815

Nu har jag kommit hem från våran lilla middag, och jag är så mätt att jag nog hade kunnat rulla hem, haha. Men satan va gott det var! Så ikväll blir det nog bara något lite lätt senare, för något annat lär jag knappast få ner. Tror att min mage måste ha krympt. För jag kunde inte ens äta upp allt jag fick på restaurangen, och det brukar jag. Men jag fattar det inte, för jeansen är lika jobbiga att få på sig som vanligt. Jaja, ett värdsligt bekymmer.

Satt nyss och kollade på Du är vad du äter, och kom på ännu en sak som jag ska införskaffa när jag åker till Ullared. En stegräknare. Då måste jag ju nästan börja gå ut och gå, bara för att använda den. Eller hur? Dessutom tjatar ju Malin på att jag ska börja på Friskis med henne nu i höst. Kanske borde ställa ett ultimatum. Om jag tränar med henne, så får hon flytta med mej till Kalmar nästa år. Tror ni hon går med på det? Haha!

Tänkte lägga upp dagens outfit, bara för att chocka med lite bilder här i bloggen, haha!



Vitt linne
Malins vita skjorta (jaa, du ska få tillbaka den, hihi)
Blå jeans från CheapMonday
Brunt skärp som jag fått av mormor

Kommentarer
Postat av: Filippa

åh vad söt du är^^

2009-08-15 @ 23:55:18
URL: http://jmmomdt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0