090814

Hejhej!

Snart ska jag ner på stan och träffa Malin och Julia för att bestäma lite mer om ikväll. Sedan ska jag även hämta ut mina P-piller, eftersom läget börjar bli liiite akut. Tog den sista vanliga tabletten på kartan igår, haha. Men det ska nog fixa sig. Får väl se om jag förljer med tjejerna på stan en stund, och sen ska jag väl hem och göra ingenting ett tag. Vilkt är ganska skönt.

Ikväll ska jag hem till Malin och förfesta lite, och sen blir det utgång på Otten! Vi ska dansa hela natten lång och vingla hem någon gång runt tre, som vanligt, haha.
Jag har ju dock mitt vanliga problem när det gäller kläder, men det ordnar sig nog.

Nu ska jag ringa malin, för jag börja undra om hon har glömt mej, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0