090813

Idag när jag vaknade vid tolv var det riktigt fint och soligt ute. Så jag åt frukost och sedan slängde jag på mej bikinin för att få lite sol. Men vad händer? Jo, solen gömmer sig i ett gigantiskt moln när jag kommer ut på balkongen, och ett par minuter senare öser regnet ner. Jag blev så himla arg. Så istället för att sola har jag ägnat dagen åt att läsa ut en hel bok och sett på film. Inte vad jag hade tänkt mej, men det funkar ju det med.

Ikväll blir det väl att sitta i soffan och glo på meningslös skit på tvn som vanligt. Kanske skulle ge mej på att baka muffins om jag orkar, men vi får se. Sen ska jag även vara elak mot min mami och hålla tummarna för att någon budar över oss på lägneheten. (nej, jag orkar inte flytta IGEN). Men vi får väl se hur det blir med den saken.

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha Myh du är en ond flicka, men jag förstår dig! Jag tycker dessutom definitivt att du ska baka muffins (som jag kan äta upp imorgon) :D

2009-08-13 @ 20:21:02
URL: http://weeiihoouu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0