090811

Idag när jag vaknade ringde min söta mormor och frågade om jag var vaken än, haha. Snacka om att hon tajmade rätt bra. Så jag duschade och åt frukost och sen kom mormor och hämtade mej. Då åkte vi till ÖB och handlade lite, min mormor gillar sånt, haha. Efter det åkte vi hem till henne och fikade med vaniljmunkar. MUMS!
Anledningen till att jag var hemma hos henne var att hon skulle sy in en kjol jag köpte för ett par veckor sen. Den fanns inte i min storlek, så jag köpte en förstor, för jag vet att min mormor är bra på att sy. (Jaa, man får utnyttja sin mormor, ibland i alla fall). Så hon sydde in den idag, och nu sitter den perfekt!

Sen bjöd min snälla mormor på pizza (onyttigt jag vet, men ibland får man) och sedan skjutsade hon hem mej. Då följde jag med mamma när hon också skulle handla. Så det blev ÖB för andra gången för dagen, och sedan Willys. Jag och mami hade aldrig handlat där förut, så det blev att springa runt och leta efter det mesta, haha. Vi måste ha sett ganska roliga ut när vi yrade omkring.

Vad har ni gjort idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0