090810

Jag låg och funderade på något igår när jag skulle sova, och tänkte att det ska jag skriva i bloggen imorn. Tror ni jag kommer ihåg vad det var nu då? Nej! Jag får väl helt enkelt se om det dyker upp i huvudet under dagen, annars så får jag väl hitta på nått annat, haha. Så går det när man är tankspridd.

Jag är i alla fall vaken innan klockan elva, vilket jag tycker är en stor bedrift, haha. Ska väl äta lite frukost, och sen ta en dusch så att jag vaknar ordentligt. Är fortfarande lite seg.
Jag ska ner på stan lite senare och träffa Mathilda för en fika, och sen får vi se om vi hittar på något mer. Vi har ju inte träffats på hur länge som helst, så det ska bli riktigt roligt.

Håll tummarna för att dom moln som finns på himlen blåser bort så det blir lika fint som igår. För då ska jag tvinga med Mathilda och bada någonstans, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0