090809

Vaknade kvart i tolv när mami ringde och väckte mej. Kunde inte somna om sedan, med tanke på att det var typ hundra grader i mitt rum, så jag gick upp. Åt frukost i soffan, bara för att, och sen tänkte jag ge mej på att städa lite. Det gick dock inte så bra i värmen, så det fick bli bikini och en bok ute på balkongen istället, haha.
Solade i ett par timmar och nu har jag lyckats få ännu mer färg. Det tar sig! Kanske lyckas även jag få till en fin liten bränna innan skolan börjar igen.
Men efter ett par timmar blev det alldeles för varmt där ute, så jag gick in. Drog ner alla pesienner i mitt rum och la mej och kollade på film i mörkret. Fy skam att göra så en dag som denna, men det gick bara inte.

Nu har jag duschat, och känner mej lite fräschare i alla fall. Blir väl lika varm snart igen, men ändå. Funderar på om jag skulle ta en promenad och fota lite senare när det har blivit lite svalare ute. Får väl se vad jag orkar. Måste ju laga lite mat också. Vad man nu skulle vara sugen på såhär i värmen vet jag inte. Fil och flingor kanske. Nej, jag får se sen.

Vad har ni gjort denna underbart varma dagen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0