090808

Idag är det ett år sedan mina katter lämnade våran jord och flög till himlen. Jag saknar dom varje dag, och önskar att jag åtminstone hade fått säga hejdå ordentligt. Men nu är det som det är, och jag kan inte göra något åt det. Det enda jag kan hoppas på är att dom har det bra och busar runt där upp bland molnen!
R.I.P
080808






Idag ska jag i alla fall inte jobba, och det är jag lycklig för. Idag ska jag istället följa med Malin ut till Sanden, och vi ska leka fiskar hela dagen! Eller, kanske inte hela. Jag vill ju hinna sola lite också, så jag får lite färg. Nu är jag ledig fram till skolan börjar den 18:de. Alltså har jag sommarlov som är hela 10 dagar. Så man får göra det bästa av det hela!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0