090807

Vaknade av att telefonen ringde imorse. Det var min chef som vill busa lite och lurade i mej att klockan var ett och att jag hade försovit mej! Blev helt tokig och hoppade upp ur sängen. Sen tittar jag till på klockan. 07.35 stog den på. Han skrattade åt mej, och undrade sen om jag hade lust att jobba heldag, eftersom Philip var sjuk (igen?!). Det hade jag dock ingen lust med. Så jag gick och la mej och sov vidare tills klockan ringde tjugo över nio.
Åkte till jobbet då eftersom jag var lunchavbytare. Dom andra var klara med sin lunch redan vid kvart över ett, så efter det fördrev jag tid med Erica vid björnslussen, och så städade jag ur ett par av våra stugor. Så lite fick vi gjort i alla fall.
Jag fick till och med blåbärspaj av Richard (min chef) som kompensation för att han had ringt och väckt mej, haha. Så en helt bortkastad dag var det ju inte. Tråkigt bara att det är så fint väder när man är på jobbet.

Men nu är jag hemma, och har jobbat mitt sista högsäsongs-pass för den här säsongen, så nu är det bara några helger kvar. Jag ska ägna min tid innan skolan börjar till att bli rikigt brun och bara ha det underbart i sommarvärmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0