090803

Idag var första dagen på en lång arbetsvecka. (Jaa, jag tycker fem dagar i rad är mycket, och jaa, det kanske är för att jag är lat). Men i alla fall. Daniella underhöll mej i telefon ett tag, vilket gjord det hela rätt uthärdligt ändå. Jag slutade ju tidigt med, eftersom jag bara jobbade lunchen, och det var riktigt skönt.
När jag kom hem bytte jag om och sen åkte jag ner till stan och tog en fika med Daniella. Det blev äppelpaj och iste på Waynes. Mysigt!

Har även införskaffat ett nytt busskort, så nu kan jag röra mej fritt i en månad till ungefär. Dyrt var det, men värt det. Funderar dock på att skaffa ett årskort sen. Problemet är bara att det kostar så fruktansvärt mycket, men om man tar det på autogiro, så borde det funka. Jag lär ju ha nytta av det i alla fall.

Nu ska jag försöka få ihop lite mat att ta med till jobbet imorn, och sen blir det att mysa ner sig i soffan och kolla på Coyote Ugly som går på nian klockan nio ikväll. Jag rekomenderar verkligen filmen! Superbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0