090802

Igår när jag hade stängt av datorn borstade jag tänderna och sen gick jag och la mej. Då var klockan ungefär halv tre. Och även om jag var hur trött som helst, så kunde jag inte sova. Jag låg vaken fram till fyra ungefär, och då somnade jag nog av ren utmattning.
Runt halv elva ringde mamma och väckte mej. Hon och syster är på väg hem från Söderhamn nu. Så snart har jag inte lägenheten för mej själv längre.

Veckan som kommer består nästan helt av jobb. Måndag till fredag jobbar jag, men sen är jag ledig fram till den 22 augusti. Längtar verkligen till lönen den här gången! Vi har fått massa timmars övertid, plus att jag har jobbat hur mycket som helst. Förhoppningsvis räcker den till både ett startpaket för körkortet och till ett besök på Ullared. Jag håller tummarna.



Jag insåg försent vad som verkligen betyder</3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0