Vår på riktigt

Idag har det verkligen varit vår på riktigt. Efter skolan fotade jag broar runt om i Norrköping, och det var perfekt väder att fota i. Bilderna blev jättebra enligt mej. Kanske lägger upp några här sen, så får ni se. Håller ju på med en uppgift i skolan som handlar om Norrköpings broar, och så blev det lite bilder från premiären på Halvars! Gud vad det känns som vår när man äter sin första glass på Halvars. Mys!

Jag, Daniella, Céline och Irina tillbringade två timmar på Halvars uteservering, och sedan tog jag en promenad hem. När jag kom hem städade jag och sedan hjälpte jag mormor med lite saker. Vid sex åkte vi till mammas kompis och tittade på hans lägenhet, och det blir troligen så att vi tar den, om han hittar nån annan. Trevligt. (Eller jobbigt...)

Nu sitter jag och redigerar bilderna från idag, och ska försöka få ihop nått vettigt till imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0