Trötter

Idag gjorde jag inte speciellt mycket vettigt i skolan. Satt mest i fotostudion och tittade på när Malin blev fotad i massa roliga kläder. Trevligt trevligt. Sedan blev det fika i cafeterian, som vanligt.

Efter skolan gick jag ner till stan och träffade Carl. Det blev fika på Cupolen, och en massa prat. Otroligt hur bra det kan kännas efter att man har pratat med någon om allt. Alltid lika trevligt att fika med Carl. Efter det åkte jag hem.
Har städat mitt rum nu, och än en gång skickat mail till Lennart Sunden på Kolmården, eftersom han inte har svarat. Blir så sur när dom är sega på att svara.

Men men, sånt är livet. Det här blev en tråkig blogg kände jag, men jag är trött idag. Skyller på det.
Nu ska jag vänta på att T hör av sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0