Tapetsera

Idag gick elsk upp tidigt för han skulle till jobbet. Jag däremot kunde ligga kvar och sova en stund till, och det var riktigt skönt. Känns som om jag har fått igen några timmars sömn från helgen nu, så jag kan leva normalt igen.
Nu har jag ätit frukost och duschat. Ska bara fixa håret och slänga på mej lite vettiga kläder och sen kan jag åka. Ska ner till Daniella och hjälpa henne att tapetsera. Kan bli riktigt intressant kan jag säga. Men det fixar vi! Det blir att jag stannar över natten så vi hinner klart ordentligt. Gissar att det blir mycket tjejsnack under dessa dagar, men det är bara trevligt tycker jag.

Nu ska jag dubbelkolla när bussarna gick, plus att jag måste leta fram 200 kr. För jag måste ladda min telefon. Jag blir ju helt handikappad när jag inte kan skicka sms!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0