Styrelsemöte

Nu är jag hemma igen efter att ha varit på styrelsemöte. Det hela gick faktiskt ganska smärtfritt förbi. Är dock lite fundersam över hur jag ska göra med min lilla svenskabok som ligger i väskan. Den ska vara utläst på torsdag och då även recenserad och klar för att redovisas. Det kommer aldrig att gå. Men jag får väl skylla mej själv.

T är på väg hit just nu, och jag gissar på att det blir en myskväll i soffan och sedan sängen. Haha, mamma komenterade det faktum att vi nästan alltid sover ihop förut.
Mamma: Jaa, ni kan ju deffinitivt inte komma och säga att ni int vet hur det är att bo ihop.
Och jaa, hon har nog en poäng. För om vi nu skulle bo ihop, skulle vi ses typ lika mycket som vi redan gör nu, hehe. Men jag tycker det är mysigt.

Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men din bok kanske finns på film? :) Orkar man inte läsa får man lösa på annat sätt ;) Om du ska säga ett stycke som du gillar/ogillar extra mycket är det bara att slå upp en sida i boken, leta reda på nästa stycke och låtsas som att det var det bästa/värsta ^^

2009-04-21 @ 23:19:45
URL: http://mangoom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0