Stan idag

Idag vaknade jag vid tio, och gick upp och åt frukost. Sedan slökollade jag lite på tv, och sen tog jag ett långt varmt bad. Så nu är jag redo att gå ner på stan och träffa Malin. När hon nu behagar vakna ur sin skönhetssömn och ta sig in till stan, hehe ;)

Jag måste hämta biobiljetterna till på lördag, och så känner jag att jag är i behov av ett besök på Gina. Min plånbok kommer inte alls gilla det, men jag har verkligen inget att ha på mej. Usch, vilka I-landsproblem man kan ha egentligen. Det är ju nästan så man blir rädd för sig själv.

Nu ska jag kolla runt och läsa lite bloggar.
Håll tummarna förresten för att jag vinner converse-tävlingen hos Kenza!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0