So this is today

Har använt en halvtimme nu till att lyssna på låten Lyckorus på youtube. Hittar den inte någon annanstans. Så om någon vet var jag kan hitta den, eller har den, hör gärna av er. Jag måse lära mej den låten. Det är nämligen den jag ska sjunga på min gudmors bröllop. Den är verkligen jättefin, men rätt svår. Så jag kommer beöva hjälp av typ Maria i kyrkan. Men det löser sig nog.

Nu är affischen till lägret klar. Ni vet, jag fick ju göra om den och grejer, men nu är den klar för att tryckas. Hoppas dom är nöjda med den nu, för aldrig i livet att jag för om den, igen!
Tack vare (eller om man ska säga på grund av, vet inte vilket som är bäst) affischen måste jag åka ut till blacka idag iaf. Även fast jag egentligen inte har tid. Men sånt är livet. Tror jag åker runt fyra så kan jag hjälpa dom med godiset till valborg med. Sen ikväll är det ju tårtbakartävling, så det kan bli riktigt roligt.

Nu ska jag duscha och göra mej iordning.

Kommentarer
Postat av: Filippa

Nej, jag kommer inte på fotot... har blivit sjuk igen. Ofelia har dragit med sig ngt från sin skola :S

2009-04-29 @ 22:32:05
URL: http://jmmomdt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0