SM-guld

Nu är hockeyn slut, och Färjestad vann med 3-2 mot HV och har därmed vunnit sm-guldet för i år, och jag är glad kan jag säga.

Nu ska jag inte prata mer hockey, för det är egentligen inte min grej, hehe. Nu ska jag nog ta nått att äta tillsammans med elsk om han vill ha nått. Sen blir det nog sängen för min del. Är ganska trött. Imorn blir det stan och eventuellt Halvars med Malin, och då ska jag passa på att hämta ut biobiljetterna till på lördag. Jag ska se Män som hatar kvinnor tillsammans med min vän Emma. Ska bli riktigt trevligt. Var så sjukt längesen vi sågs så vi kommer nog ha mycket att prata om.

Nu ska jag fråga elsk om han vill ha nått att äta, och sen sova.


Puss

Kommentarer
Postat av: Céline

nämen Myh vad äre jag hör !? :O Du får ju inte sitta där och hejja på Färjestad! HV ska det va ;) fan att dom torskade bara :( ;)

2009-04-10 @ 00:16:31
Postat av: Céline

nämen Myh vad äre jag hör !? :O Du får ju inte sitta där och hejja på Färjestad! HV ska det va ;) fan att dom torskade bara :( ;)

2009-04-10 @ 00:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0