Seeeg

Jag är fortfarande sjukt seg. Fattar inte varför! Jag borde ta och sova ut. Men jag kan inte. Förrän typ... haha, jag vet inte ens när min nästa sovmorgon är! Riktigt illa faktiskt. Men sånt är livet.

Nu har vi alla fall varit och sett på skolbio. Filmen var riktigt bra, vilket Céline inte märkte, för hon sov, haha. Efter den gick vi till Mc' Donalds och käka. Och nu sitter jag här. Ska ner till skolan igen sen, för att lämna Oscars busskort, och sen ska jag väl hem igen. Måste jobba med planschen med, men bara den är klar till på tisdag, så är det lugnt.

Nu ska jag läsa lite bloggar, och försöka slänga in lite kommentarer!

Kommentarer
Postat av: Céline

hahaha jaja nu ska vi inte va sådär xD det va skönt att sova lite ju (a)

2009-04-17 @ 01:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0