PS

Sitter här och leker lite i Photoshop med affischen som ska göras. Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mej, men det gör faktiskt inget. Den blev rätt bra såhär med. Kanske lägger upp den här när den är helt klar, så ni får bedömma mina skills, haha.

Var nere och handlade med mamma förut, så nu har jag massor av goda saker hemma. Hon ska ju bort över helgen, så nu får jag helt enkelt ta mej i kragen och laga mat själv. Kommer dock inte vara hemma så mycket. Fick reda på förut att jag var tvungen att jobba på lördag. Blev faktiskt lite sur över att dom inte ringt och sagt något innan. Men min telefon kanske har strejkat igen. Den gör ju det ibland, den rackarns telefonen. Ibland hatar jag verkligen att vara så beroende av den. Men det löser sig nog kan man ju hoppas.
Efter jobbet på lördag blir det att på snabbast möjliga sätt, ta sig ut till Skärblacka där vi har Taizékväll. Funderar på att flörta till mej skjuts hem av min pappa. Vi får väl se hur det går med den saken...

Nu ska jag äta lite av det påsk-godis, som faktiskt finns kvar, hehe. Dessutom ska jag väl läsa lite bloggar och kolla Facebook. (Jaa, jag är en datanörd, haha)
Senare hoppas jag på att få träffa elsk, annars får jag väl sitta här i min ensamhet.

Puss på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0