Photoshop

Sitter här och nördar PS. Eller nördar gör jag väl egentligen inte. Jag jobbar ju faktiskt. Håller på att göra en affisch inför ett läger. Lite småklurigt när jag inte vet så mycket om vad det ska stå på den och så. Men jag får vara kreativ och hitta på! Får hålla tummarna för att den blir bra i slutändan.

För övrigt så känner jag mej inte alls bra. Jag har ont i huvudet, näsan rinner, jag är trött och sitter här och fryser fast det är varmt. Har en känsla av att jag är på väg att bli sjuk, så frågan är om det blir skolan imorn eller inte. Jag bord verkligen gå, men mår jag såhär, så är det inte säkert att jag orkar. Hela den här dagen har varit seg och jobbig. Men vi får väl se imornbitti hur jag mår...

Nu ska jag försöka plugga lite matte, och senare kommer elsk hit, och då blir det mys i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0