Önskelista

Som jag skrev i ett tidigare inlägg, så är det inte alls långt kvar tills lilla jag fyller hela 18 år. Jag kan säga att det är mycket som står på önskelistan, men realist som jag är, inser jag att inte ens hälften är värt att önska sig, haha. Daniella blev arg på mej när jag sa att jag inte visste vad jag ville ha. Visst vet jag det, men det är inte riktigt grejer man kan önska sig av sina vänner. Men om jag fick drömma, skulle min önskelista nog se ut såhär;

- Ett Canon 18-200 objektiv.
- Ett stativ till min kamera.
- Ett presenkort på Gina Tricot för 2000 kr. (Det är vad som behövs för att jag ska kunna köpa det jag vill ha, haha!)
- En One Tree Hill-box, season 2.
- En biljett till Hultsfredsfetivalen.
- Ett betalt körkort.
- En bil.

Jaa, man kan ju hålla på i en evighet, om man bara fick drömma. Men som sagt, det är ju inte ens värt att önska sig hälften av detta. Men man kan ju drömma, haha.

Nu har jag packat lite till helgen med, och det bev rätt mycket grejer. Först och främst kläder, och tandborste och allt annat jag behöver för att göra iordning mej. (Det blir rätt mycket när man tänker efter... hmm). Sedan måste jag ju även packa ner mat och sånt till imorn, eftersom jag ska till jobbet. Plus att jag måste ha allt till på söndag eftersom jag åker direkt från jobbet till blacka. Puh! Mycket saker att bära runt på blir det.

Elsk höll på att tvätta, plus att han lagade mat, så vi får se när han blir klar med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0