Mot stallet!

Dagen har varit sjukt seg idag, tack vare att jag blev uppjagad så tidigt imorse. Har inte alls haft lust att göra nånting alls och har typ nästan somnat överallt. Men nu har solen tittat fram, och jag börjar få lite energi. Så nu ska jag snart ta och byta om, och sen bär det av till stallet. Tänkte att jag skulle försöka mej på att rida ett dressyrprogram på lilla hästen. Vi får se hur det går. Kommer ju vara skapligt varm när jag är klar gissar jag. Fräscht och åka bort till KU sen då... Men det får dom leva med. Ska ju inte vara där så länge. Måste bara snacka lite med folket, och sen måste jag hem, för T kommer hit och ska hjälpa mej med matten.

Måste komma ihåg att lägga in alla brobilder på ett USB till imorn också. Blir påminnelse i mobilen! Va skulle jag göra utan den, haha.

Nu ska jag dra iväg, önska mej lycka till haha :D

Kommentarer
Postat av: T

Lycka till älskling:) <3

2009-04-15 @ 17:03:47
Postat av: Céline

Gick ju bra :D och du höll våran dressyrpakt också, sånt gillar jag ;)

2009-04-15 @ 23:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0