Min och elsk's dag

Har varit i skolan nu, och jag var även på proektarbetet idag, kors i taket! Inget viktigt sa hon hller, när jag väl hade släpat mej dit. Suck!
Annars var det väl som vanligt i skolan. Lite segt som dt brukar vara på måndagar. Men så är det.

Elsk kommer hit efter jobbet, och sen ska vi ner till stan och äta, och sen blir det fotboll. Inte min idé kan jag säga (det där med fotbollen asså, haha) men vad gör man inte för sin elskling?! För idag är det våran dag, och då får man helt enkelt göra något för den andra, hehe. Jag kommer nog inte lida så mycket. Jag får ju träffa honom, och det är det jag vill.

Nu ska jag nog nörda Sims tills han kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0