Media

Nu har jag lyckats ta mej till skolan, och sitter i en datasal och funderar på om jag faktiskt ska göra något vettigt idag för en gångs skull. Inte för att jag har ork till det egentligen, men jag kanske måste...
Ska väl kunna lyckas att få ihop ett par sammanställningar av intervjuer om jag vill. Det är väl precis det. Om jag vill. Vi får se vart vi hamnar. (Gissar på typ cafeterian, haha)

Efter skolan ska jag hem och fixa lite, och sen bli det att åka ut till blacka för styrelsemöte. Kanske till och med hinner med att övningsköra en stund.
Ikväll blir det väl att sitta hemma och göra ingenting. Vet inte vad T gör, så vi får väl se.

Nu ska jag försöka få nånting gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0