Män som hatar kvinnor

Filmen var riktigt bra, och otroligt sevärd enligt mej! Man blev lite rädd, lite tagen och lite fast liksom. En film i min smak.
Så var det såklart jättekul att träffa Emma igen. Först gick vi och åt, respektive fikade uppe i Cupolen. Sen blev det en liten promenad på stan, eftersom filmen inte skulle börja riktigt än. Vid halv sex gick vi in i salongen, men först var jag tvungen att kissa, samt köpa en iste. Som för övrigt fortfarande ligger orörd i väskan. Jag fick liksom inte för mej att dricka under filmen, fast jag var bra törstig. Tur det, för hade jag gjorde det, där i slutet, had jag nog hostat upp allting igen. Lite halväcklig film sådär. Men jag gillar sånt faktiskt. Fast jag fick lite ont i magen på sina ställen...

Nu är jag hemma igen, och ska snart gosa ner mej i soffan i T's mysbyxor (jaa, han får skylla sig själv när han inte är här, haha) och med mitt iste, och se på the Wedding date. Sjukt bra film det med. Dock lite annan genre, men ändå! Sen efter det blire sängen, för imorn ska jag upp tidigt. Ska ju ner till Viken redan vid klockan nio imornbitti, så jag måste vara någorlunda pigg.

Nu blir det soffan, påskägg och iste!

Kommentarer
Postat av: Oscr

Nahh :) jag vill ocksa se den! jaja :D

2009-04-12 @ 13:40:38
URL: http://www.kyss47.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0