Laga mat

Nu har jag övningskört och det gick faktiskt rätt bra måste jag säga. Ett par kärringstopp, men jag skyller på att det var länge sen jag körde sist, haha. Men godkänd tyckte jag nog att jag var ändå.

Nu ska jag försöka få ihop nått mat-liknande så jag slipper vara hungrig. Tror det blir spagetti och lax, för det är gott. Och så är det bra mat att ta med sig imorn till jobbet också.
Var nere i affären nyss också, så jag köpte hem lite andra saker jag kan ha med mej imron. Det blev drickyoghurt och risifrutti, och så lite nötter. Jag ska nog lyckas gå upp i vikt på jobbet i år med ska ni se ;) haha. Nee, usch! Jag måste verkligen sluta småäta. Fy på mej.

Sen borde jag slänga in en maskin med tvätt också, plus att jag måste packa till imorn och söndag. Sen var ju planen att jag skulle gå hem till T, och jag vill verkligen det, för jag saknar min elskling! Men vi får helt enkelt se vad klockan blir. För jag måste gå och lägga mej tidigt för att orka upp imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0