Kärlek

Idag spenderades dagen hemma hos Daniella i hennes vardagsrum, som vi tapetserade om. Måste säga att det blev riktigt fint. (Om man bortser från vissa skarvar, hehe) Men vid halv sex lämnade jag stackars Daniella och åkte tillbaka in mot stan. När jag kom hem slängde jag mej i duschen för att få bort allt slipdamm som jag hade i håret, och allt tapetklister på armarna.

När jag var klar hade elsk kommit hit, och då började matchen. Lagade mat i första pausen, och nu är vi mätteoch glada. Fast jag blir ännu gladare om Färgestad vinner kan jag lova! Är inte så säker, men man kan ju hoppas iaf.

Sedan måste jag bara få säga, att jag är i allmänhet väldigt glad hela tiden just nu. Och anledningen till det heter Tomas. Jaa, det är första gången jag skriver hans namn här i bloggen, men vissa har tydligen varit nyfikna på vem "T" är. Han är den mest underbara människa som finns. Det finns ingenting jag inte skulle kunna säga till honom, och jag kan verkligen lita på honom. Han kan genom att bara le och g mej en kram, få mej att må hur bra som helst. Och den känslan som finns i mej när jag vaknar bredvid honom är obeskrivlig. Det är något, som är så mycket mer än bara kärlek. Jag vet inte om det är normalt att känna såhär för någon efter så kort tid, men jag struntar i vad jag borde. Han betyder så mycket för mej och jag älskar honom! Det är kärlek, på hög nivå kan jag lova<3

Nu ska jag mysa ner mej i soffan och se slutet på hockeyn men min elskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0