Jag visste det!

Vid tre åkte jag ner på stan och träffade Malin. Vi hade riktigt trevligt när vi gick där. Hon skulle byta en tröja och jag skulle hämta mina och Emmas biobiljetter. Blev dock en sväng in på Gina, och som vanligt kunde jag inte hålla fingrarna i styr. Så en fin svart liten klänning fick följa med hem. Den var verkligen jättesöt :)

Efter det träffade jag T lite snabbt på stan, och det var lika trevligt som alltid att få en kram. Sedan skulle han iväg, och då gick jag och Malin och åt på Lindahls. Grillad panini med skagenröra. Supergott kan jag lova!
Efter det gick vi och köpte choklad i vår favoritkiosk, men killen som alltid står där var inte där, så det var inte lika roligt som det brukar.

Väl hemma slängde jag mej på sängen och kollade lite på tv, tills maten var klar. Det blev mammas wok och päroncider. Mums!

Kvällen spenderas framför tvn, eftersom min kärlek är i Viken hela kvällen, och ska sova där inatt. Det gillas inte. För jag brukar aldrig kunna sova när han inte är hemma. (Nu börjar jag säga att han är hemma här, hehe. Men så är det ju nästan)


Godnatt mina vänner!




Btw, jag visste väl att jag hade rätt om er! Försök inte ens förneka det...

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag saknade allt killen där lite ;) haha! Och vilket sammanträffande, jag sitter och dricker päroncider just nu och förut drack jag nån ny cider som kommit ut som min mamma varit snäll och köpt hem till mig ;) typ persika-vanlij, somrig måste jag säga :D puss!

2009-04-09 @ 23:35:38
URL: http://weeiihoouu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0