Huvudvärk

Förlåt för ingen uppdatering igår, men jag var upptagen med något hela dagen, och jag prioriterar ganska mycket annat före bloggen. Igår (och imorse iof) var sista gången jag fick träffa T på jättemånga dagar, så jag ville hellre vara med honom så mycket som möjligt istället för att blogga. Hoppas ni förstår.

Nu sitter jag iaf på fotolektionen, men jordens huvudvärk, om nån är intresserad. Är inte särskillt pepp på nånting just nu, men hoppas det ändras. Jag får ta en Ipren när jag kommer hem och hoppas på det bästa. För ikväll blir det party hemma hos Irina i Katrineholm, och det ska bli jättekul. Hon fyllde arton för ett litet tag sedan, och nu ska vi fira henne. Det blir vi tjejer och Calle, och det brukar ju kunna vara rätt roligt. Så jag har höga förväntningar på ikväll!

Men innan vi kan åka måste jag hem och byta om och göra mej iordning lite. Det är ju liksom halva grejen, haha. Jag kasnke är lite störd, men så är det i sånna fall. Man kan ju inte alltid vara som alla andra, hehe.

Efter klockan fyra idag, är det påsklov! Och det är jag pepp på kan jag säga! Dock är jag typ inte ledig nånting, men det ska bli roligt i alla fall. Det jag ska hinna med är

- Fest hos Irina ikväll.
- Åka till Ullared med Mathilda, Olivia och Alle
- Tapetsera hemma hos Daniella
- Åka till Gustavsvik i Örebro med vännerna
- Åka till farmor på familjemiddag på långfredagen
- Gå på Bio med Emma
- Eventuellt åka hem till T's familj

Det blir nog ett roligt lov, det tror jag absolut!
Nu ska jag försöka få nått vettigt gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0