Friare

Denna helg har jag än en gång varit på utbildningsläger till Ung Ledare. Sorgligt nog var det den sista. Men jag måste säga att vi hade sjukt roligt och det är en helg jag aldrig kommer glömma. Jag kan faktiskt säga, för en gångs skull, att jag verkligen har lärt mej något! De andra helgerna vi haft har kännts mer oorganiserade och därför har man inte riktigt hängt med på samma sätt. Jag gillade verkligen hon som föreläste den här helgen. Hon hade så bra övningar som visade allting så bra. Helt enkelt, en riktigt lyckad helg!

Dock är det ju inte helt slut än. Det blir en gemensam resa till Gotland i sommar, och det ska bli hur kul om helst. Jag som dessutom aldrig har varit på Gotland, kommer nog gilla det.

Det enda negativa med sånna här helger är att man aldrig får tillräckligt mycket sömn. Så jag kan säga att jag är rätt trött. Fast jag sov i bilen hela vägen hem. Jag gissar på att det blir en rätt tidig kväll, eftersom både jag och T har varit borta hela helgen. Ska bli mysigt att träffa honom igen. Det känns så konstigt att inte ses på några dagar, när vi alltid annars sover tillsammans och så.
Nu ska jag kolla lite bloggar, och se vad jag har missat under helgen. Sen ska jag väl försöka samla energi till att packa upp väskan och kanske ta en dusch.

Kommentarer
Postat av: jonte

tack för en mycket trevlig helg :)

2009-04-22 @ 22:48:17
URL: http://mixolydiankernelpanic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0