Fotokursen

Sitter i skolan och har fotolektion. Alla visar sina bilder på broarna vi skulle fota. Lite segt, men lite kul att se hur dom andra har tagit sina bilder.
Jag sitter dock här och gäspar lite då och då, för jag är hur trött som helst. Dessutom rinner näsan. Jag säger bara; hata pollen! Men sånt är livet...

Snart ska vi iväg och se på skolbio på konstmuseét, Nån seg film på tyska, och sen slutar vi. Ska hem och packa inför imorn, och sen ska jag tillbaka till skolan igen. Måste göra klart en plansch till vårt läger i maj.

Ikväll ska blir det ingen dans, utan jag ska plugga till matteprovet som vi har imorn. Kors i taket. Men så är det! Måste få G på det här provet, annars är jag så gott som körd kan jag lova.

Puss på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0