090429

Dagen efter, liksom. Jaa, efter att jag blev arton. Vet inte om jag kan säga att det känns annorlunda. Eller, det gör det nog faktiskt. Man kan göra lite fler saker än man kunde innan. Lite trevligt. Jag hade en väldigt bra dag igår iaf, och jag är nöjd med mina paket. Klänningen som jag fick av Daniella är hur fin som helst, och den ska jag ha på fredag när det är utgång :D
Sedan ska jag även försöka testa det nya objektivet så fort jag får chansen! Är nyfiken på hur bilderna blir.
På söndag ska jag firas av släkten, och det ska bli riktigt trevligt faktiskt.

Imorn är det party hemma hos Malin, och jag är riktigt pepp på att gå kan jag säga! Bara trevligt folk, så inget kan gå fel. Har redan bestämt vad jag ska ha på mej dessutom, haha.
Jag vet att jag är knäpp, men jag har nog fått Kenza/Blondinbella-syndromet. Älska klänningar! Funderar på att dra ner på stan, och kanske tvinga in Malin så hon och jag kan gå och kolla lite. Behöver en klänning som man kan ha på både ett dop, och ett bröllop, där jag dessutom ska sjunga... Får se hur det blir.

Nu ska jag äta frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0