090428

Vaknade kvart i sex imorse, och då gick jag upp och duschade. Sen när jag kom tillbaka till mitt rum hade elskling lagt fram en present åt mej. Fick ett jättefint halsband som jag har på mej idag, plus att jag skulle få en till present nästa månad. Jag är nyfiken, hehe.
Sedan fick jag pengar av pappa och farmor, så då blev jag ännu gladare.

Fick låna T's busskort så jag åkte buss en bit till skolan, och sen gick jag sista biten med paraply. Kul att jag fick regn på min födelsedag!
I skolan så gick jag till cafeterian och inhandlade godis till det nationella provet i engelska. Satt och skrev nästan hela tiden, och jag tror faktiskt att det gick bra! Dock hade dom en gräns på 600 ord, så jag fick sitta och räkna alla. Det blev till slut 561 stycken, haha.

Nu har jag media, och jag och Daniella försöker komma på vad vi ska göra med vårt projekt. Det kommer gå åt h*lvete! Men sånt är livet.

Ikväll blir det kinarestaurang med familjen, det ska bli riktigt mys!



Om nån inte har fattat så fyller jag 18 idag :D

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag skrev 422 ^^

2009-04-28 @ 17:30:37
URL: http://mangoom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0