090425

Klockan ringde 06.00 och jag var faktiskt pigg, för ovanlighetens skull. Även fast jag somnade runt tolv igår kväll. Gick upp och duschade, och sedan ringde mormor. Eftersom pappa inte alls hade tid att hämta mej efter jobbet idag, så frågade jag min kära mormor, och underbar som hon är svarade hon ja! Är hon inte bara bäst?!

Nu ska jag fixa mej lite, och sedan blir det att packa alla grejer som inte gick att packa igår. Typ matlådan och tandborsten och sådär.
Halv åtta, alltså om mindre än en timme, går min buss här hemifrån, och sedan byter jag nere vid resecentrum. Sedan väntar en ca 40 minuter lång resa ut till Kolmårdens Djurpark. Det ska faktiskt bli rätt roligt att träffa alla igen. Och de där minutrarna på en buss varje dag, funkar alldeles utmärkt till att antingen sova, eller tänka. Vad man nu behöver.

Nu ska jag sluta att babbla massa goja och äta lite frukost.




Nu är det bara tre dagar kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0