090424

Godmorgon bloggen!

Pollen har angripit mej igen. (Varför tror jag ens på att jag en dag ska vakna upp och faktiskt kunna andas?) Men iaf. Jag är sjukt hungrig, så nu blir det en ordentlig frukost med äggröra, knäckemackor och den dagliga O'boyen. Sen ska jag ytterligare en gång ge mej på den förbannade svenskaboken. Jag kommer verkligen ingenstans. Den är ju så himla dålig, så jag vill ju inte ens läsa den. Men men. Jag måste väl, gissar jag.

Senare idag ska jag övningsköra lite. Hoppas att det går bra. Men det tror jag. Får se hur det går med mitt flörtande om skjuts imorn, haha. Håll tummarna för mej. För det är dyrt att åka buss!

Nu ska jag göra frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0