090423

Det va lite svårt att somna igår, eftersom T inte sov hos mej, utan hemma för första gången på typ tre veckor. Kändes väldigt tomt utan honom måste jag säga. Men jag lyckades somna någon gång, när vet jag inte. Var rätt trött när jag vaknade, plus att jag knappt kunde andas idag heller. Förbannade pollen!

Nu har jag ätit en god frukost, och kollat lite på tv. Känns som att dagen kommer vara rätt seg. Måste göra om affischen, hur nu det ska gå till, för jag har seriöst inte en enda bild på stället vi ska åka till. Men men. Sedan måste jag även fortsätta att läsa min svenskabok. För den är gammal, och den finns inte som ljudbok, eller film. Blä på den satans boken.

Ikväll blir det nog ingen dans, eftersom mammsen har sålt vår kära pippi-gula bil, och jag orkar seriöst inte cykla. Men vi får se. Kanske räddar mormor oss med sin lilla söta bil, haha.


Btw, glöm inte att jag fyllar år om 5 dagar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0