090415

Imorse ville jag inte alls gå upp, men T var fast besluten att få upp mej ur sängen tydligen. För han gav sig inte förrän jag verkligen gick upp. Kan gissa att jag inte alls var särskillt trevlig imorse, men mitt morgonhumör är väl lite halvtaskigt när någon tvingar upp mej när jag egentligen vill sova, haha.

Idag är det jort dag i skolan iaf, och det är skönt. Sedan blir det att åka upp till stallet och ta hand om Bosse. Tror jag till och med ska ge mej på att rida en stund. Dock blir det nog i paddocken. Efter det ska jag hem till Mathilda och byta om, och sen ska jag väl bort till KU en stund. Måste prata med Liza om lite saker.

Ikväll ska T hjälpa mej att plugga till matteprovet. Usch, jag har ångest för det. Men hoppas att jag får G den här gången iaf. Nu ska jag nog vara lat och ta bussen till skolan, bara för att jag kan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0