090414

Har varit lite bloggtorka här de senaste dagarna, men jag har inte varit hemma. I söndags till exempel, var jag i Viken och hälsade på T's föräldrar. Det var trevligt, och vi grillade och hade det mysigt. Igår åkte jag hem, och sedan vidare till stallet för att ta hand om Bosse. Blev att jag longerade honom och Mathilda satt och tittade på, haha.

Igårkväll blev det mys i soffan framför Harry Potter, och sedan sängen. Var sjukt trött. Och är fortfarande. Det är anledningen till att jag försöv mej i morse. Kul kul, såhär första dagen efter lovet. Men är man seg så är man antar jag.
Denna vecka kommer gå sjukt fort, för jag har massor av saker att göra!

Idag
- Skriva klart sammanställningarna av intervjuer på median.
- Eventuellt fika med Carl
- Städa mitt rum!

Onsdag
- Ha gjort klart en bokuppgift
- Till stallet
- KU

Torsdag
- Studiebesök på Tv4
- Göra plansch till lägret
- Dansa

Fredag
- Matteprov (Måste plugga!!!)
- Till stadsmuseét
- Åka till Vårdnäs på utbildning

Lördag
- Borde vara på intro-dag i Kolmården
- Är på utbildning

Söndag
- Kommer hem från utbildning.

Det är min vecka det. Nu ska jag ta på mej kläder och kila till skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0