090411

Vaknade tillsammans med elsk imorse, och vi gick upp och åt frukost tillsammans. Sedan var han tvungen att gå hem, eftersom han skulle till Södertälje och kolla på fotboll idag, sportnörd som han är, hehe. Själv satte jag mej på balkongen i solen och bara njöt av att våren faktiskt är här. Sjukt jävla underbart!
Jag har dock kommit på att jag måste införskaffa lite fler kjolar till sommaren, och absolut sluta köpa enbart svarta kläder! Jag har typ två eller tre kjolar som är någorlunda acceptabla, och alla tre är svarta eller mörkt grå. Det går ju inte ha på sommaren. Jag måste sluta vara så rädd för färg, och våga köpa nått riktigt färgglatt. Jaa, så får det bli. Får ta med mej Malin, för hon är bättre på det där än vad jag är. Eller Daniella kanske, vi får se.

Snart ska jag slänga mej i duschen, och göra mej iordning, för idag blir det fika och sedan bio med min underbara Emma, som jag inte har träffat på år och dar... Ska bli riktigt kul att träffa henne!

Och så dagens I-landsproblem... Vad ska jag ha på mej?! Det är 16 grader och strålande sol ute. Jag kan ju bara inte gå i långbyxor. Det går inte för sig. En kjol och leggins får det nog bli. Svart dock, eftersom jag inte har något annat än. Men det funkar. Får ta ett lite färgstarkt linne, så kompenserar de varann, haha.
Nu ska jag kolla runt bland lite bloggar, och sen blir det duschen för min del!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0