090410

Vaknade inte förrän tjugo i tolv idag! Undrar vad som har hänt med mej. Såhär länge har jag inte kunnat sova på flera år. Men skönt var det iof. Nu har jag lyckats få i mej lite frukost också, så nu är jag fit for fight! Ska snart ta en dusch och sedan göra mej iordning. Vi ska ju till farmor på släktmiddag idag, och då kan jag inte se ut som jag gör nu, haha!
Måste ner till affären innan med, och köpa en blomma eller nått till farmor. Men det hinner jag nog senare.

Ska fråga om jag får övningsköra hem till farmor, hehe. Tycker ju det är så roligt, men vi får se vad resten av folket som ska med tycker, haha. Dom kanske inte vågar åka med mej! :P

Nu ska jag försöka göra nått vettigt av den här dagen, men det kommer sluta med att jag står och gör iodning mej framför vn eller nått annat dumt, haha.


Vad ska ni göra nu på långfredagen?

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag ska sitta (har suttit) och schteeka på 459 och i solen hos min mooor :D göddigt kan jag lova :D

2009-04-10 @ 16:57:21
URL: http://entand.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0